Welcome to the Movieglobe Mailing List

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
24 Mar 2003 23:11:13 +0100

Op za 22-03-2003, om 16:37 schreef Branko Collin:
> Ik vermoed dat iemand een minder prettig liggende reactie op een
> spammailtje heeft gestuurd, en dat de ontvanger op dat moment de
> mailinglistbom heeft uitgevonden. Ik neem aan dat als die ontvanger
> hier kan posten, zhij ook kan lezen en dus op links kan klikken.
>
> Waarom staan we trouwens mail van niet-abonnee's toe?

En waarom worden alle archieven bewaard met emailadressen erbij? Even
Googlen naar vertaling+mijnmailadres en ik kom meteen mezelf 'circa 88
keer' tegen. Natuurlijk is het heel leuk om zo beroemd te zijn enzo,
maar kan zoiets misschien op een eenvoudige doch doeltreffende manier
worden 'gecensureerd'?

 Jan-Willem