Welcome to the Movieglobe Mailing List

Aurelus vertaling@nl.linux.org
25 Mar 2003 08:49:46 -0000

--=.iV5COxud3ZWjU=

On 24 Mar 2003 23:11:13 +0100
Jan-Willem Harmanny <jwharmanny@zeelandnet.nl> wrote:

> En waarom worden alle archieven bewaard met emailadressen erbij? Even
> Googlen naar vertaling+mijnmailadres en ik kom meteen mezelf 'circa 88
> keer' tegen. Natuurlijk is het heel leuk om zo beroemd te zijn enzo,
> maar kan zoiets misschien op een eenvoudige doch doeltreffende manier
> worden 'gecensureerd'?

Om die reden gebruik ik tegenwoordig mijn nieuwe adres spam@dev.null bij
het sturen van mailtjes naar mailinglists ;-)
Sourceforge en Savannah doen trouwens wat je bedoelt. Ze zetten allebei
op de plek van het e-mail adres de naam van de afzender.

--
Regards,
Aurelus (atmmdotst)          B0EE26D3C2B890D9F4AE6E3F31C469D513FFD236

--=.iV5COxud3ZWjU=

--=.iV5COxud3ZWjU=--