Welcome to the Movieglobe Mailing List

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Sat, 22 Mar 2003 16:37:23 +0100

On 22 Mar 2003, at 15:54, Vincent van Adrighem wrote:
> Op Fri, 21 Mar 2003 14:56:39 -0800 (PST) schreef
> steve@themovieglobe.com:

> Okee, welke geinponem kon niet van die link afblijven en heeft ons
> toegevoegd aan die mailinglist? En hoe kunnen we ons weer
> uitschrijven?

Ik vermoed dat iemand een minder prettig liggende reactie op een
spammailtje heeft gestuurd, en dat de ontvanger op dat moment de
mailinglistbom heeft uitgevonden. Ik neem aan dat als die ontvanger
hier kan posten, zhij ook kan lezen en dus op links kan klikken.

Waarom staan we trouwens mail van niet-abonnee's toe?

--
branko collin
collin@xs4all.nl