Plain text & Wizard

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Tue, 11 Mar 2003 15:36:52 +0100

--=.Rx)Ezisw5B(W99

Op Tue, 11 Mar 2003 12:17:09 +0100 (CET) schreef Ime Smits
<ime@isisweb.nl>:

> Platte tekst, als in tekst zonder opmaak, geen toeters en bellen, geen
> plaatjes, alles letters even groot. In elk geval bij copywriters,
> uitgeversd en websitebouwers een ingeburgerd begrip. Tekst zonder
> opmaak of onopgemaakte tekst is nog duidelijker, maar wel een stuk
> langer en bekt een stuk minder lekker dan "platte tekst".

Okee, blijkbaar is het al behoorlijk ingeburgerd. Ik zal wel ouderwetsch
zijn ofzo :-P

Afspraak:
plain text -> platte tekst (kort) && tekst zonder opmaak (lang / uitleg
/ tooltip)
wizard / druid -> assistent

Groetjes,
Vincent

P.S. Reinout: dat greppen doe ik wel voor je in de loop van de week. Iig
voor zover het gnome-nl aangaat.
--
Gpg-key: http://pki.surfnet.nl KeyID=0x06BAB003
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://gnome-nl.sf.net/