Gnome 2.2 consistentie check

Kees van den Broek vertaling@nl.linux.org
09 Mar 2003 18:09:01 +0100

Vincent heeft me net een script gestuurd waarmee ik alle PO files binnen
GNOME in een keer kan downloaden (Dank :-)).
Ik heb meteen alle gnome 2.2 PO files ingelezen met het programma en de
uitvoer hiervan is verrassend.

Ik hoop dat iemand een goed idee heeft over hoe dit nou verder moet,
want het is een gigantische klus om de hele file door te lopen.
Ik stel voor dat iedere maintainer even grep't op zijn eigen PO files
waarvoor hij/zij verantwoordelijk is en dan zijn woordkeus aanpast
indien gepast.

De uitvoer, het programma zelf en een screenshot staan op:

http://www.kvdb.net/~kvdb/unifier/

Groet,
--
Kees van den Broek <kvdb@NOSPAMkvdb.net>