muggenzifterij?

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 26 Jan 2003 22:33:57 +0100 (CET)

On Sat, 25 Jan 2003, Aurelus wrote:

> Grappig klinkt het inderdaad, maar echt een mening erover heb ik (nog)
> niet.

Ik vind het wel bruikbaar maar laat het van de context afhangen. Net zoals
'browser' en 'bladerprogramma'. Soms is het een beter, soms het ander.

> begrijp niet dat Amerikanen zoveel moeite hebben met hun eigen taal..
> (Het moet dus "its" zijn.)

Poeh, jij komt zeker nooit op Slashdot. Ze gooien daar net zo hard there,
their en they're door elkaar als Hollanders de d's, t's en dt's.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778