line gaps

Jan-Willem Harmanny vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Feb 2003 22:59:09 +0100

---------- Original Message -----------
From: "Jeroen van der Vegt" <jeroen@dirck.mine.nu>
To: "vertaling@nl.linux.org" <vertaling@nl.linux.org>
Sent: Thu, 13 Feb 2003 22:42:21 +0100
Subject: Re: line gaps

> Voor welk programma is het? Als het 'line' als in 'regel' is, bedoel
> je misschien regelafstand. (maar gezien je eigen vertaling zal dat
> het toch wel niet zijn :))

Het gaat om Dia, een programma om diagrammen mee te tekenen.
En nu je het zo zegt; ja inderdaad het zal hier wel om regelafstanden gaan :-)
Maar aangezien er ook regelmatig over het tekenen van lijnen en pijlen ging
was ik een beetje in de war. *Zucht*. Misschien ben ik toch te verstrooid voor
dit soort werk ;)

En nog iets; weet iemand hoe ik die UTF-8 codering goed krijg? Vroeger was dat
ISO-huppeldepup, maar tegenwoordig is alles UTF-8 vanwege de éèêë enzovoort.
Maar bij de 'é' begint msgfmt te klagen over niet-ondersteunde karakters,
terwijl ik UTF-8 heb ingesteld in de header. Hoe moet dat nu?

  Jan-Willem

------- End of Original Message -------