Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Jeroen van der Vegt vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Feb 2003 14:31:46 +0100

Op 13/2/2003 schreef "Gerald Raucamp" <cavey@vengeance.et.tudelft.nl>:

>Dempen.. Mute... nee, niet geheel hetzelfde... maar kan zo 123 geen
>betere verzinnen.

'stil'? Dat is namelijk wat het in de praktijk doet, bij 'dempen' zou het
geluid alleen een stukje zachter moeten worden, en niet helemaal uit gaan.
Hetzelfde probleem heb ik namelijk in Acme.

>Maar vergrendelen lijkt me toch beter dan vastzetten.

'Vergrendelen' klinkt alsof je het niet kan veranderen, terwijl slechts het
volume links en rechts gelijk worden gehouden hiermee.

>Kweet alleen niet wie daarvoor verantwoordelijk is, maar eh.. :)

Vincent zelf :)