Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Feb 2003 12:34:12 +0100

Op 13/2/2003 schreef "Gerald Raucamp" <cavey@vengeance.et.tudelft.nl>:

>Ik weet niet hoor, heel veel van de bezoekers van mijn website draaien
>toch echt 1024x768. Waar is er ergens een statistiek te zien van meest
>gedraaide resolutie op het internet? (Zou nedstat zo'n optie hebben om
>"internet wide" statistics te zien?)

>Same hier, phoenix begon te miepen over certificaten, ge-accepteerd voor
>deze sessie, maar hmm, weinig plaatje te zien :(

Tsja, dat gedoe met cerrificaten ook altijd. Dat heb je met die beveiligde
webservers...alleen moet ik nog een nieuwe aanmaken. Misschien maar eens doen
dan. :-)

>oh, over dat unstable, is dat niet gewoon iemand z'n background? met
>toevallig beetje ongelukkige plaatsing van de vensters voor screenshot
>(oei, daar zeg ik het zelf al eigenlijk, ongelukkige plaatsing..), maar
>dat er misschien een heel gaaf plaatje onder gnumeric zit? :P

Die regel is idd mijn achtergrond. Ik draai namelijk Debian unstable. Onder
gnumeric zit een debian "swirly" verstopt. Misschien eens met de vensters
schuiven.

Overigens draai ik met het standaard gnome2.2 thema. Alleen de vensterranden
heb ik aangepast naar een eigen thema.

>Maar ziet er eigenlijk wel ok uit dat gnome 2.2... Zit zelf nog steeds
>met Window Maker...
>
>-offtopic-
>iemand een idee wat voor impact gnome 2.2 heeft op een p200mmx + 160MB
>ram?
>-/offtopic-
Hmm...ik heb gnome 1.4 gedraaid op een P200 classic + 192MB geheugen.
Nautilus was niet echt bruikbaar, maar de rest werkte best. "Men" zegt dat
gnome 2.x sneller werkt, dus het zou moeten werken. Al raad ik je wel aan om
dan de Anti-aliasing gladde lettertypes uit te schakelen. Dat schijnt een
factor 4 aan impact te hebben.

Groetjes,
Vincent

P.S. Veel reacties, maar nog geen screenshots... ik zal d'r zelf nog maar
eens een paar gaan maken.