Nederlandse GNOME 2.2 screenshots

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Thu, 13 Feb 2003 07:56:00 +0100

On Wed Feb 12 2003, Branko Collin <collin@xs4all.nl> wrote:
> On 12 Feb 2003, at 21:47, Vincent van Adrighem wrote:
>
> Als ik een tip mag geven: ik kan mijn monitor niet tot het oneindige
> oprekken. Dat betekent dat als ik een schermafdruk wil bekijken die
> op 1024x768 is gemaakt, ik moet gaan scrollen; en net als alle andere
> websurfers scroll ik niet graag.
>
> Aangezien een aanzienlijk deel van de websurfers 800x600 gebruikt,
> zouden schermafdrukken van 640x480 het kijkgenoegen aanzienlijk
> verhogen.

Ik weet niet hoor, heel veel van de bezoekers van mijn website draaien
toch echt 1024x768. Waar is er ergens een statistiek te zien van meest
gedraaide resolutie op het internet? (Zou nedstat zo'n optie hebben om
"internet wide" statistics te zien?)

> Vincent, mijn webbrowser begon me een of ander raar verhaal over
> certificaten te vertellen?

Same hier, phoenix begon te miepen over certificaten, ge-accepteerd voor
deze sessie, maar hmm, weinig plaatje te zien :(

Ah, reload van url doet wonderen. ok :D

oh, over dat unstable, is dat niet gewoon iemand z'n background? met
toevallig beetje ongelukkige plaatsing van de vensters voor screenshot
(oei, daar zeg ik het zelf al eigenlijk, ongelukkige plaatsing..), maar
dat er misschien een heel gaaf plaatje onder gnumeric zit? :P

Maar ziet er eigenlijk wel ok uit dat gnome 2.2... Zit zelf nog steeds
met Window Maker...

-offtopic-
iemand een idee wat voor impact gnome 2.2 heeft op een p200mmx + 160MB
ram?
-/offtopic-

--
Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl