Webstek ... site & page (vergeet het voorgaande geval a.u.b.)

Mark Van den Borre vertaling@nl.linux.org
05 Feb 2003 23:14:15 +0100

Op wo 05-02-2003, om 15:29 schreef ras-m:

> Even kort over de voorvoegsels 'internet' en 'web', oorspronkelijk was het
> 'internet' het netwerk en het 'web' (verkorting van World Wide Web) een van de
> manieren (protocolen) waarop het netwerk gebruikt kon worden. Aangezien de
> gemiddelde gebruiker het netwerk alleen in het dagelijks gebruik eigenlijk
> alleen met het World Wide Web in aanraking komt zijn de termen inmiddels
> equivalent geworden.
Niet akkoord. Volgens mij hebben we hier een missie om het onderscheid
duidelijk te houden. Er bestaan immers nog steeds ftp, email, ssh, ...

Mark

--
Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113