Webstek ... site & page (vergeet het voorgaande geval a.u.b.)

Martijn Ras vertaling@nl.linux.org
Thu, 06 Feb 2003 20:00:14 +0100

H die Mark,

Wil je me nu aanvallen op m'n poging je vraag te beantwoorden?

 > Op wo 05-02-2003, om 11:02 schreef Mark Van den Borre:
 > Wat is trouwens een internetpagina of een internetsite? Een pagina die
 > je enkel betekenisvol kan benaderen via het http-protocol met een
 > Microsoft Internet Explorer-client?

Ik tracht hier een oplossing te vinden voor het vertalen van 'site' en
'page' ...

Maar goed, als ik ondertussen teven de moeite neem te pogen je wat uit
te leggen is het jouw zaak of je die uitleg aan wil nemen ...

Kom er maar op terug als je mij een document over ftp, email, ssh of een
willekeurig ander protocol kunt tonen waarop mijn stelling niet van
toepassing is.

Mazzel,

Martijn.