gucharmap

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Tue, 4 Feb 2003 16:44:18 +0100 (CET)

Hoi Tino,

On Tue, 4 Feb 2003, Tino Meinen wrote:

> Het gaat hier dus om het laten verdwijnen of te voorschijn toveren van
> een deel van de grafische interface door op een knop te drukken.

Die knop is dan een "expander" neem ik aan? In gnome-media en gnome-utils
wordt dit vertaald met "uitschuiver". Het corresponderende werkwoord is
dan uit-/inschuiven.

Sebastien: dan zou je alsnog 'teken' kunnen gebruiken, dat vind ik toch
passender (vergelijk 'speciale tekens').

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778