ANNOUNCE: GRUT v1.5

Tino Meinen vertaling@nl.linux.org
Wed, 27 Aug 2003 02:55:15 +0200

Hallo Kees.

Nogmaals bedankt voor het ontwikkelen van GRUT.
Ik heb nog een idee/verzoek.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien kan GRUT als hij een
aanpassing maakt, een #comment toevoegen aan het bericht:
Zoiets als: "Aangepast door GRUT"
Het zou nog mooier zijn als de oude vertaling in het commentaar zou
kunnen worden gezet:
"Aangepast door GRUT: Was eerst: 'foo', nu: 'bar' "

Groet
Tino