Wie weet een goede vertaling voor deze strings?

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Sat, 28 Sep 2002 23:59:28 +0200

Daar komt Rinse weer uit de educatieve hoek :o)

Ditmaal met Kiten, een programma bedoelt om de Japanse grammatica te leren..

Daarin kom ik enkele strings tegen waarbij gesproken wordt van Verb
Deinflection. Maar wat bedoelen ze ermee?
Verb = werkwoord, dus ik gok dat ze het werkwoord proberen te ontleden, zodat
deze voor zoekacties kan worden gebruikt oid...

Eerste string is de originele, tweede is de Duitse variant. (ik vind Duits
vaak ideaal als referentie voor de vertaling :o)

Verb deinflection information not found, so verb deinflection cannot be used.
Verb-Deflexionsinformationen nicht gefunden, also kann die Verb-Deinflexion
nicht benutzt werden.

&Deinflect Verbs in Regular Search
Verben in regulärer Suche &deinflektieren

No deinflection
Keine Deinflexion