magic header

Rob Janssen vertaling@nl.linux.org
Mon, 16 Sep 2002 14:12:38 +0200

Ik dacht dat deze mailinglist, waar ik op geattendeerd was uin verband
met de Nederlandse vertaling van Mozilla, een serieus gebeuren was met
het doel om open source software te vertalen naar het Nederlands.

Maar wat blijkt, het staat hier bol van de brallende zaagselhoofden die
hun uiterste best doen om het beeld van open source software wereldwijd
te verpesten.  Men doet zijn uiterste best om met opa-verhalen en "zo
deden we het vroeger nooit" de hakken in het zand te zetten en iedere
ontwikkeling te frustreren.

Met dergelijke domme idioten wens ik niet te corresponderen dus ik meld
me maar weer af van de lijst.
Het is jammer dat een paar mensen in dit wereldje het beeld zo kunnen
verpesten.  En dat ze dat zelf niet snappen.

Rob