magic header

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Sat, 14 Sep 2002 15:19:38 +0200

hmm hmm, ja je hebt gelijk.

Mijn welgemeende excuses. Mutt hier snapt nog steeds html niet, vandaar
:-) ... ligt aan systeem hier hoor, zit nog geen mailcap entry voor html
ergens verstopt. dus tja :)

hmm, hey wat raar, ik heb net toch export LANG=nl_NL gedaan, maar hmm...
probably ook nog oude mutt. owkeej, genoeg SNR gecreeerd voor vandaag.

Prettig weekend verder :)

ps: 19 september toch de geboortedag der smiley?

--
Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl