magic header

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Fri, 13 Sep 2002 08:51:14 +0200

Hmm, niet dat ik zo 123 weet, maar kan een poging wagen:

bestands(type) aanduider... mocht je het perse willen vertalen ;)

magic header heeft wel iets mystieks voor de gebruikers, want degene
die die term verzonnen heeft, wist waarschijnlijk ook niet echt hoe die
zo'n stukje moest noemen vandaar "magic". "magische bestandsaanduider".
Tja, het is maar hoe je pet staat :)

Groetjes,

Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl