wrap around

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Tue, 7 May 2002 12:15:59 +0200 (CEST)

Hallo,

On Tue, 7 May 2002, Taco Witte wrote:

> Meestal gaan dit soort dingen goed in Mozilla, gelukkig. Ik heb even
> gekeken of 'document herhaaldelijk doorzoeken' goed past, en dat is zo.
> Het is net is minder lang dan de langste regel die in dat venstertje staat.

Ik ben tegen deze vertaling. Als niemand 'omslaan' ziet zitten
dan is 'doorgaan' wat mij betreft ook goed. Maar deze vertaling brengt
niet over wat er bedoeld wordt. Als je dit voor de eerste keer leest zou
je denken "ik hoef het toch maar een keer te doorzoeken, wat een onzin!".

groeten,

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778