inloggen of aanmelden?

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 5 May 2002 13:06:35 +0200 (CEST)

Hallo Tino,

On 5 May 2002, Tino Meinen wrote:

> Ik zeg: die kromme tenen trekken wel weer recht. Inloggen en uitloggen

Mee eens.

> (Omgekeerd is misschien nog wel van meer belang, als een engelstalig
> persoon plotseling achter een nederlandstalig inlogscherm zit!)

Nee, dat lijkt mij eigenlijk totaal niet van belang. Dan kan je alle
woorden wel proberen te vertalen met iets dat zoveel mogelijk op het
engelse equivalent lijkt. Maar ojee, snapt een Duitse gebruiker het dan
nog wel als hij achter een Nederlands vertaald programma zit?

groeten,

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778