Vertaling van diffutils-2.7.6.pot (fwd)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Sat, 26 Jan 2002 01:47:32 +0100

On 25 Jan 2002, at 15:44, Otto Bruggeman wrote:

> Nogmaals het mailtje wat ik toen naar nl@li.org heb gestuurd.
>
> Nogmaals veel plezier ermee en je ziet maar wat je er mee doet, ik sta
> hierbij alle rechten af aan wie ze ook maar hebben wil. Als dat niet
> genoeg is jammer dan, dan flikker je het maar in je prullenbak...

Hm, ik heb het eens voor de grap naar de robot gestuurd (die als taal
overigens alleen 'Dutch' kent en als vertaalteam
vertaling@nl.linux.org), maar die accepteert geen vertalingen van
mensen die niet officieel lid van het team zijn.

Dus degene die het aanmeldt (gaat iemand dat doen) zal ook een
geldige vertalersnaam erin moeten zetten. Is dat OK?

groet,

--
branko collin
collin@xs4all.nl