Monitor

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Tue, 17 Dec 2002 20:03:26 +0100

Op 17/12/2002 schreef "Reinout van Schouwen" <reinout@cs.vu.nl>:

>hm, ik kan momenteel even niet terugvinden waar ik die ook alweer ben
>tegengekomen. Wel ben ik een andere vertaling van system monitor
>tegengekomen: 'procesbeheer' (module Procman). Dekt ook niet helemaal de
>lading...

Ja, die heb ik samen met Jeroen van der Vegt bedacht. Het is geloof ik
gebaseerd op de vertaling voor Windows. Het dekt de lading op het eerste
gezicht genoeg en je hebt geen vlooienshampoo nodig bij gebruik ervan. :-)

Het procesbeheer is namelijk wel de hoofdtaak van het programma. De andere
functies kun je als extra's beschouwen en dus weglaten in de benaming.

Nieuwe / andere / betere ideeen zijn altijd welkom natuurlijk.

>Vind ik wel een goeie. Misschien even in de v.n.l.o.-database zetten?

Doen we meteen even.

Groetjes,
Vincent van Adrighem