Monitor

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Tue, 17 Dec 2002 11:01:16 +0100 (CET)

On Tue, 17 Dec 2002, Vincent van Adrighem wrote:

> Ow, jeuk, jeuk, jeuk. Dat is geen goede vertaling. Als je die ergens
> ziet heb je bij deze groen licht om er iets anders van te maken. Voor

hm, ik kan momenteel even niet terugvinden waar ik die ook alweer ben
tegengekomen. Wel ben ik een andere vertaling van system monitor
tegengekomen: 'procesbeheer' (module Procman). Dekt ook niet helemaal de
lading...

> postvak in monitor zou ik eerder gebruik maken van "e-mail melding" of
> "e-mail melder" of iets van die strekking (net als een rookmelder). Dat
> klinkt me beter in de oren.

Vind ik wel een goeie. Misschien even in de v.n.l.o.-database zetten?

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778

Help mee met het vertalen van GNOME! Zie http://gnome-nl.sourceforge.net/