Dutch 1.1 ready

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 20:28:00 +0200

Op do 29-08-2002, om 17:51 schreef Martijn Ras:
> H luitjes,
>
> Ik heb op m'n computer (Linux dus) ook problemen gehad met installeren
> van de full installer te downloaden via:
> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/l10n/lang/moz1.1beta/mozilla-i686-pc-linux-gnu-1.1b-nlNL-sea.tar.gz
>
> Eerst als non-root ging het inderdaad niet ... als root geen probleem,
> maar hadden andere gebruikers een gedeeltelijk vertaling, de truc met de
> xul.mfl niet geprobeerd ...

Zo'n installer zou de minste problemen moeten geven.. Als Mozilla zelf
kan worden geïnstallerd op een bepaalde plek, kan de vertaling daar
natuurlijk ook worden geïnstalleerd. De installer voor 1.1 heeft voor
mij nog geen problemen opgeleverd. (Ook niet tijdens het testen.)

> Vervolgens als root de standaard full installer gedraaid en daarna
> vertaling gei"nstalleerd via Preferences-Languages/Content/Download More.
>   , ditmaal was alles vertaald voor alle gebruikers.

Installeren met de Nederlandse installer zou hetzelfde resultaat moeten
geven, zonder iets aan de taal te hoeven veranderen.

--
With regards / Met groet,
Taco

http://www.phys.uu.nl/~twitte        Jabber ID: aelius@jabber.org
OpenPGP finger: CC76 029A 2792 6641 A28F A9C6 9E18 8EE5 C187 B2FE