Proposal to work (on-site or not) as a FREELANCE translator

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Mon, 22 Apr 2002 09:13:26 +0200

Waar komt ineens deze spam vandaan?

Ik bestempel dit als spam omdat het niks met vertalen naar het
nederlands te maken heeft. Ik vind het leuk dat iemand zich hier
probeert te profileren als zijnde random-nog-niet-vertaalde-taal-to-nederlands
vertaler, maar PLEASE, laat al die mensen van engels-naar-andere-niet-nederlandse-taal
zich even houden aan de daarvoor bestemde mailinglists ofzo.

Prima, leuk en fijn dat ze zich als freelancers aan willen melden,
maar voor zover ik weet is dit hele vertaal project op vrijwillige
basis geschoeid dus mensen die komen met "ik kost 200 euro per 1000 woorden"
zijn imho aan het verkeerde adres hier. Toch?

On Thu Apr 18 2002, Rinse de Vries <rinse@kde.nl> wrote:
> Veel jappanners opeens,

was er maar 1 die japans->nl vertaal werk ter aanbieding had (beatrice hunt right?)
en 2 of 3 die daar nuttig op reageerden (hoewel er eentje in het nederlands reageerde
op een engelse brief... hopelijk is dat nog goed gekomen).

> waar komen die allemaal vandaan???

geen idee waar de rest vandaan komt... zie bijgevoegde CV's :)

> rinse

[geknip hier stond een cv van philippe]

> ---
> Open Source Software vertaalproject, vertaling@nl.linux.org