mail geblockt?

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Mon, 8 Apr 2002 22:12:19 +0200 (CEST)

Branko Collin schreef:

> Als je een mailtje naar dat adres stuurt met als subject 'stats
> vertaling', dan krijg je een overzicht(je) van je instellingen voor
> deze lijst.

De output hiervan zag er heel normaal uit (account flags: ECHOPOST).
Desondanks ontvang ik geen email meer van deze mailinglist en als klp op
de vuurpijl moet ik surfen via proxy.cs.vu.nl omdat anders de verbinding
geweigerd wordt! Aangezien ik heus geen hack-pogingen heb ondernomen vraag
ik me af waar dit aan ligt en of het verband met elkaar houdt.

groeten,

--

Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778