Mandrake e.d.

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 7 Oct 2001 23:49:19 +0200 (CEST)

Hallo Floris,

On Sun, 7 Oct 2001, Floris Lambrechts wrote:

> Is het ook niet best om de mailinglijsten vertaling@nl.linux.org en die lijst
> @li.org (nl@li.org ?) samen te voegen?  Het ene adres kan dan functioneren
> als forward-adres naar het andere (de echte mailinglijst).

Lijkt me een goed plan, maar hoe pak je zoiets aan? Het lijkt me dat de
perso(o)n(en) die dat kunnen regelen deze list wel lezen, of vergis ik me?
*hint* ;)

> Ik kijk uit naar de nieuwe initiatieven!

Nou, van de week zijn al een paar suggesties gedaan. Wat ik je aanraad is
om een leuk project te zoeken dat nog niet naar het Nederlands vertaald is
en daarmee aan de slag te gaan, en dit dan hier even te melden!

groeten,

--

Reinout van Schouwen
e-mail    : reinout@cs.vu.nl