Mandrake e.d.

Floris Lambrechts vertaling@nl.linux.org
Sun, 7 Oct 2001 22:31:32 +0200

On Monday 1 October 2001 20:55, you (Reinout van Schouwen) wrote:
> Hallo mensen,
>
> Ik ben sinds kort bezig wat vrijwilligers te verzamelen om Mandrake- en
> Mozilla zaken naar het Nederlands te vertalen. Deze list lijkt me prima
> geschikt om over dat soort dingen te overleggen. Als hier bezwaren tegen
> zijn dan hoor ik het wel.
>
> groeten,

Tof idee.
Is het ook niet best om de mailinglijsten vertaling@nl.linux.org en die lijst
@li.org (nl@li.org ?) samen te voegen?  Het ene adres kan dan functioneren
als forward-adres naar het andere (de echte mailinglijst).

In ieder geval, als er binnenkort aan vertaling.nl.linux.org gewerkt gaat
worden, vind ik misschien de motivatie om er ook aan mee te werken. Tegenover
vorige keer dat ik daaraan dacht heb ik in ieder geval 1 voordeel: ik kan
intussen PHP schrijven.

Ik kijk uit naar de nieuwe initiatieven!

groeten
floris lambrechts