Vertaling.nl.linux.org website woordenboek

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Sun, 23 Dec 2001 15:56:14 +0100 (CET)

WHOA! Snelle mailing lijst is dit. Handig.

Ivo Timmermans heeft geschreven:

> Dat valt helaas vies tegen.

Het zit in ieder geval voller dan het woordenboek wat ik tot nu toe heb (10
woorden :-)

> Wat je zou kunnen doen is direct de database aanspreken op
> nl.linux.org, maar een dump is natuurlijk ook te regelen.  De scripts
> zelf zijn toegankelijk via CVS, maar niet anoniem.

Ik zou graag een versie van die scripts willen hebben als dat mogelijk is.
Want met z'n allen 1 database lijkt me nuttiger dan dat ieder project zijn
eigen database bijhoudt. Dan moet alles minstens 3 keer (gnome, KDE, GNU)
gedaan worden???

> Ja dat komt al maandenlang in mijn spam mailbox terecht...

Ah, dat verklaart al een hoop. Blij te horen dat je nog bereikbaar bent. Dan
heb ik meteen een vraagje over de website. Zou de link naar gnome-nl
aangepast kunnen worden? Of misschien een nieuwe erbij voor de "nieuwe"
gnome-nl pagina? De meeste mensen kennen de pagina helemaal niet, terwijl
hij best nuttig kan zijn....denk ik.

Reinout van Schouwen heeft geschreven:

> Het php-script heb ik niet, maar misschien heb je wat aan de oude
> GNOME-NL
> pagina? Daar staat ook een link naar de woordenlijst in tekstformaat.

> http://users.pandora.be/gert.dewit/gnome-nl/dict.html

Bedankt! daar ga ik ook eens een kijkje nemen. Misschien kunnen we die
opnemen in de database (als dat niet al gebeurd is). Ook zou een lijstje van
woorden handig zijn om door te bladeren.

Groetjes,
Vincent
--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://gnome-nl.sourceforge.net