Vertaling.nl.linux.org website woordenboek

Ivo Timmermans vertaling@nl.linux.org
Sun, 23 Dec 2001 15:39:45 +0100

Vincent van Adrighem wrote:
> Deze pagina is al
> volgroeid en ook de database ziet (op 't eerste gezicht) goed gevuld uit.

Dat valt helaas vies tegen.

> Ik
> zou graag ook een frontend willen hebben voor het woordenboek, maar dan een
> betje in de stijl van gnome-nl, aangezien de stijl van
> vertaling.nl.linux.org nogal afwijkt van die van gnome-nl.

Wat je zou kunnen doen is direct de database aanspreken op
nl.linux.org, maar een dump is natuurlijk ook te regelen.  De scripts
zelf zijn toegankelijk via CVS, maar niet anoniem.

> Ik heb een tijdje terug al contact
> op proberen te nemen met Ivo Timmermans over een ander onderwerp (via
> bigfoot), maar heb tot nu toe geen antwoord van hem mogen vernemen.

Ja dat komt al maandenlang in mijn spam mailbox terecht...

	Ivo

--
Poak poak, I'm a pengaru!