Vertaling.nl.linux.org website woordenboek

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 23 Dec 2001 15:27:29 +0100 (CET)

Hallo Vincent,

On Sun, 23 Dec 2001, Vincent van Adrighem wrote:

> Is het mogelijk dat ik een kopietje krijg van het php-script wat gebruikt
> wordt, of is er een andere mogelijkheid? Ik heb een tijdje terug al contact
> op proberen te nemen met Ivo Timmermans over een ander onderwerp (via
> bigfoot), maar heb tot nu toe geen antwoord van hem mogen vernemen.

Het php-script heb ik niet, maar misschien heb je wat aan de oude GNOME-NL
pagina? Daar staat ook een link naar de woordenlijst in tekstformaat.

http://users.pandora.be/gert.dewit/gnome-nl/dict.html

--

Reinout van Schouwen
e-mail    : reinout@cs.vu.nl