Vertaling.nl.linux.org website woordenboek

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Sun, 23 Dec 2001 15:19:27 +0100 (CET)

Als coordinator van gnome-nl ben ik bezig met het opbouwen van een website
om het leven van Gnome-vertalers wat makkelijker te maken. Kijk er eens naar
zou ik zo zeggen. Nu was ik bezig met het bouwen van een woordenboek waar je
woorden kunt opvragen waar je zelf niet 1-2-3 op komt. Op
vertaling.nl.linux.org staat ook een woordenboek.php. Deze pagina is al
volgroeid en ook de database ziet (op 't eerste gezicht) goed gevuld uit. Ik
zou graag ook een frontend willen hebben voor het woordenboek, maar dan een
betje in de stijl van gnome-nl, aangezien de stijl van
vertaling.nl.linux.org nogal afwijkt van die van gnome-nl.

Is het mogelijk dat ik een kopietje krijg van het php-script wat gebruikt
wordt, of is er een andere mogelijkheid? Ik heb een tijdje terug al contact
op proberen te nemen met Ivo Timmermans over een ander onderwerp (via
bigfoot), maar heb tot nu toe geen antwoord van hem mogen vernemen.

Alvast bedankt voor de info die jullie zouden kunnen geven.
Groetjes,

Vincent

--
Help mee met het vertalen van GNOME. Kijk op http://gnome-nl.sourceforge.net