Pan 0.11.1 String Freeze (fwd)

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Mon, 3 Dec 2001 10:38:25 +0100

Heb je gelijk in.
Maar je wacht al geruime tijd op een samenvoeging van beide lisjten, met tot
nu toe geen resultaat.
Bij KDE hebben we dit probleem ook gehad, en dit is opgelost door gewoon de
ene lijst lid te maken van de andere lijst.
Doordat alle KDE-leden alleen lid zijn van de andere lijst ondervinden ze
geen hinder van postings naar de eerste lijst die dus dubbel worden verstuurd.

In principe zie ik ook geen reden om een aparte i18n Gnome en i18n kde lijst
te hebben, beide streven hetzelfde doel na toch??

Rinse