Pan 0.11.1 String Freeze (fwd)

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Sun, 2 Dec 2001 23:30:38 +0100 (CET)

Hallo Rinse,

On Sun, 2 Dec 2001, Rinse de Vries wrote:

> Hmm, komt er eigenlijk wel veel verkeer van li.org?
> Zo neen, laten we dan gewoon via vertaling verder gaan.
> Of maak vertaling lid van li.org, komt alles toch nog op eentje binnen...

Tja, maar dan komen er dus ook bevestigingsmailtjes e.d. naar de hele
lijst. Ik vraag me af of mensen daarop zitten te wachten!

En als we dan toch zo beginnen dan kunnen we ook wel meteen de hele lijst
abonneren op gnome-i18n en de kde equivalent daarvan...

groeten,

--
Reinout van Schouwen
e-mail    : reinout@cs.vu.nl