[vertaling] wie wil de vertaling van GnuCash op zich nemen?

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Di Jun 30 10:45:12 CEST 2020

Hallo vertalers,

Op 30-06-2020 om 10:34 schreef Translation Project Robot:
>     https://translationproject.org/PO-files/nl/gnucash-4.0.nl.po

Mark Haanen is de toegewezen vertaler, maar hij beantwoordt zijn
mail niet meer en heeft al twee jaar geen update meer gemaakt.

Heeft iemand anders interesse in het bijwerken van de vertaling
van GnuCash?

(Zo ja, dan kun je het best het PO-bestand in het pakket zelf gebruiken
[1], want die is door een medebeheerder van GnuCash deels bijgewerkt.
Zo nee, dan zal ik GnuCash als "extern" markeren, dan laat ik de
Nederlandse vertaling over aan de beheerders van GnuCash.)

[1]
https://downloads.sourceforge.net/gnucash/gnucash%20%28stable%29/gnucash-4.0.tar.bz2