[vertaling] New: lilypond-2.19.84 (96%, 28 untranslated)

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Wo Feb 12 09:32:46 CET 2020

Op 11-02-2020 om 20:05 schreef Frans Spiesschaert:
> Helaas reageert de robot met
>
> ***> According to my notes, Frans Spiesschaert is not a member of the
> Dutch team.

Ik heb je aan het team toegevoegd.  Dus een volgende keer zou het
moeten lukken.

> Wil jij daarom bijgevoegd po-bestand naar de robot opsturen?

Na nog een paar kleine aanpassinkjes in de header heb ik dat gedaan,
met jou als laatste vertaler, zodat het lijkt alsof je hem zelf
ingestuurd hebt.  :)