[vertaling] typefout in vertaling van sudoers

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Zo Nov 26 09:56:31 CET 2017

Hallo Peter en andere vertalers,

Gisteren deed ik een sudo voor een gebruiker die niet in het
'/etc/sudoers'-bestand voorkwam.  Dat gaf de volgende melding:

"naam in niet in het sudoersbestand.  Dit incident zal worden gerapporteerd."

Gezien het origineel, denk ik dat de eerste "in" "is" moet zijn.
(Hoewel ik er "zit" van zou maken.)

Peter, je hebt de sudo-vertalingen al twee jaar niet meer bijgewerkt.
Is het goed als ik ze van je ontkoppel en dan wat updates upload?

Met vriendelijke groet,