[vertaling] Vertalen PSPP

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Ma mei 8 11:38:19 CEST 2017

Hallo Jaap,

On Mon, May 8, 2017, at 11:01, Jaap Verhage wrote:
> Harry Thijssen heeft me gevraagd, zijn werk als vertaler van PSPP
> over te nemen en ik ben daartoe bereid. Graag hoor ik of je
> belangstelling hebt, dan stuur ik vervolgens de disclaimer in.

Natuurlijk is het goed als je vertaalwerk wilt overnemen.  :)

Ik heb je toegevoegd aan het team.  Het tekenen van een
disclaimer kan tegenwoordig online, maar het kan een week
of twee duren voordat ik daar bevestiging van heb van de
FSF, want er zit nog wat mensenwerk tussen.  Zodra die
bevestiging er is, laat ik je dat weten.

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.com - Send your email first class