[vertaling] (PAULUS VRAAGT) Wat is het moderatorwachtwoord van ""?

"Paulus Santané (laudaka)" laudaka op xs4all.nl
Ma Apr 20 01:12:04 CEST 2015

Het lukt me niet om je te bereiken via hendrik op hendrikmaryns.name dus
dan maar even zo…
-------------------------------------

ho°j he°n-dri°k !

i°k ka°n niet ie-meels goet-keu°-ru°n o°f a°f-keu-ru°n. wa°t moet i°k
doen? he°p i°k he°t mo°-du°-ree-to°r wa°gt-woort noo-du°g o°f ka°n he°t
ook o°p u°n a°n-du°-ru° maa-nier?

groet,
pau-lu°s sa°n-taa-nee

P.S. Zoals je ziet ben ik ook geïnteresseerd in een andere en meer
logische spelling van het Nederlands. Maar mijn spelling is weer heel
wat anders dan jou spelling. Het leuke van mijn variant vind ik dat elke
klinker met twee tekens gespeld wordt, de korte dus met een gradenteken
(°). Veel plezier met minder achter de computer leven! 😃
P.S. Zou het niet slim zijn om een spelling te hebben waarmee je Duits,
Nederlands en Engels kan spellen? Dat scheelt steeds weer nieuwe
spellingen leren. 😆

Paulus Santané
06-41 16 84 43