[vertaling] Fwd: [Opentaal-discussie] Makkelijk speciale karakters invoeren

Reinout van Schouwen reinouts op gnome.org
Wo Jan 16 15:15:30 CET 2013

Beste allemaal,

Dit leek me een relevante aankondiging voor iedereen hier op de lijst!

groeten,

Reinout

-------- Originele bericht --------
Onderwerp: [Opentaal-discussie] Makkelijk speciale karakters invoeren
Datum: 2013-01-12 23:23
Afzender: Sander van Geloven <sander.vangeloven at opentaal.org>
Ontvanger: List OpenTaal <opentaal at sf.own-it.nl>

Hoi allemaal,

Onlangs heb ik een boek uitgebracht met een overzicht van alle compose
key sequences die je kan gebruiken om in Linux makkelijk speciale
karakters in te voeren zonder van taalinstellingen te hoeven wijzigen.

Op de bijeenkomst van NLLGG op 9 februari ga ik het presenteren:
   http://nllgg.nl/bijeenkomst/20130209

Voor meer informatie, ga naar:

http://hellebaard.nl/winkel/book/book-compose-key-sequence-reference-guide-2012/
en als je het wil aanschaffen kan dat bij CreateSpace van Amazon:
   https://www.createspace.com/3758226

Ṁêţ vŗîëñđèłíjķé ģřøəẗ,

Sander