[vertaling] bijwerken van xkeyboard-config

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Ma Aug 26 22:44:55 CEST 2013

Hallo Tino,

Op dinsdag 13 augustus 2013, rond 7:07, schreef Tino Meinen:
> Ik heb er geen problemen mee als je xkeybourd-config bijwerkt.

Is het ook goed als ik xkeyboard-config van je overneem?

Ik heb er aardig in zitten roeren, dingen consistenter gemaakt, en
patches ingediend (ook voor de bugs die jij al geconstateerd had)
en geacceptteerd gekregen.  Over een paar weken komt er een nieuwe
versie.  Mijn vertalingen zijn daar deels al op vooruit gelopen en
dienen dan alleen nog ontfuzzied.

Met vriendelijke groeten,

http://www.fastmail.fm - Choose from over 50 domains or use your own