[vertaling] gebreken in de vertaling van pspp

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Zo mei 9 18:32:28 CEST 2010

Hallo Harry,

Bijgaand een diff van een reeks foutjes die ik in pspp.nl.po vond.
Het gaat vooral om verkeerd gebruik van hoofdletters, het niet
aan elkaar schrijven van wat één woord hoort te zijn, gebruik
van imperatief in plaats van infinitief in menu-items, vervanging
van "karakters" door "tekens".  De verbeteringen zijn her en der
het bestand gemaakt, ik heb het niet volledig en systematisch
doorgekeken.

Mocht je het met sommige van de voorgestelde veranderingen
niet eens zijn, dan graag een nadere verklaring van jouw keuze.

(Als het goed is, kun je met 'patch jouw.po <pspp.diff' de
veranderingen in jouw huidige PO-bestand toepassen.
Mocht je huidige versie te veel verschillen, stuur hem dan
eerst naar de robot, dan maak ik daarna een nieuwe diff.)

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.fm - Accessible with your email software
                          or over the web