[vertaling] gnucash-2.3.14 (100%) by Mark Haanen

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Za Jul 31 15:44:40 CEST 2010

On Fri, 30 Jul 2010 18:52 +0200, "Translation Project Robot" <robot op translationproject.org> wrote:
>     http://translationproject.org/PO-files/nl/gnucash-2.3.14.nl.po
>
> All of its 3995 messages have been translated.

Gefeliciteerd, Mark!

De laatste twee updates heb ik vluchtig doorgekeken, en die zien er
goed uit.  Alleen de wijziging van "Herberekenen" in "Herrekenen"
klinkt me wat vreemd in de oren, maar zal in z'n context vermoedelijk
wel duidelijk zijn.  En "Niet herkende..." zou volgens mij "Niet-herkende..."
moeten zijn (drie maal).

Mooi werk.

http://www.fastmail.fm - The professional email service