[vertaling] rammelende tekst op mozilla-pagina

Hendrik Maryns hamaryns op googlemail.com
Wo Sep 23 17:55:14 CEST 2009

Hallo,

Op -10-01-37 20:59 heeft Benno Schulenberg als volgt van zich laten horen:
> Hallo vertalers,
>
> (Op http://www.mozilla-nl.org/vertalen kan ik niet vinden hoe een
> vertaalfout te melden, dus stuur ik dit mailtje maar hierheen.  Als
> ik me niet vergis heeft Hendrik Maryns contacten met de vertalers
> van de verschillende Mozilla-onderdelen.)

Ja.  Er is de lijst, waarnaar ik dit ook stuur, en dan voor de
gevorderden natuurlijk http://bugzilla.mozilla.org.

Bedankt.

H.
--