[vertaling] vertaling automatisch toevoegen in git repository

Tim Van Holder tim.van.holder op telenet.be
Za Nov 21 16:07:09 CET 2009

Wat het bison pakket doet is alle externe elementen via een "bootstrap"
script binnenhalen:

  http://git.savannah.gnu.org/cgit/bison.git/tree/bootstrap

Dat gaat dan ook automatisch bij het TP de laatste versies halen van de
vertalingen. Iets dergelijks moet dan toch ook te doen zijn voor PSPP.