[vertaling] vertaling automatisch toevoegen in git repository

unknown-1 pspp op sjpaes.nl
Do Nov 19 13:50:59 CET 2009

Beste Erwin

Helaas. De vraag is eigenlijk afkomstig van het PSPP ontwikkelteam. Ze
zouden het liefst zien dat er een mogelijkheid was om een door de
robot geaccepteerde vertaling automatisch in de PSPP repositories
terecht komt zodat hij ook automatisch in de tarball komt. Een
uitbreiding op de manierwaarop ze nu dagelijks automatisch tarballs
aanmaken.

Maar ik heb op internet hier niets over gevonden, en kan me eigenlijk
ook alleen voorstellen dat dit te doen is door aan de PSPP kant een
script te laten lopen dat, als er een mail van de robot binnenkomt,
automatisch het .po bestand ophaalt en in de PSPP repositories zet.
Lijkt me wel te doen maar niet simpel.....en of het zich loont....

Leuk zou zijn als iemand wist dat dit bij project xxxxx al gebruikt wordt.

Met vriendelijke groet
Harry Thijssen