[vertaling] Lilypond 2.12 kleine correcties vertaling

Martin Tarenskeen m.tarenskeen op zonnet.nl
Ma Mrt 2 08:58:44 CET 2009

Hallo Nederlandstalige Lilypond vertalers,

Werkend met Lilypond 2.12.2 botste ik op een heel grappige taalfout.
Naar aanleiding daarvan heb ik het nl.po bestand uit de 2.12.2 sources
eens met gtranslator bekeken. Een vluchtige doorloop leverde al snel een
aantal typefoutjes op die ik heb geprobeerd te corrigeren.

Een diff bestand waarin mijn correcties te vinden zien voeg ik als
bijlage bij.

Hopende een bescheiden bijdrage geleverd te hebben,

Martin Tarenskeen

P.S. Mijn eerste e-mail poging met mutt leverde 2  maal "Delivery Status
Notification (Failure)" op. Hopelijk heb ik nu, met Thunderbird, meer
succes.