[vertaling] [Fwd: Vertalen voor vrijschrift]

Hendrik Maryns hamaryns op googlemail.com
Zo Jan 18 12:28:22 CET 2009

Erwin Poeze schreef:
> Hendrik,
>
> Ik heb snel even gekeken en ik ben de enige die er op dit moment bij
> kan. Om even een korte klap te maken, ik neem aan dat je
> /vertaalgroepen aan wilt passen zodat jij als contactpersoon genoemd
> wordt. Welk e-mailadres zal ik gebruiken? Nog andere aanpassingen?

Dit adres graag.

Misschien is het wel handig als ik ook toegang krijg?  Niet dat ik veel
van plan ben, maar zo kleine veranderingen als dit…

Ja: bij Mozilla mag de toevoeging (browser, mailer) weg, want we doen
daar alles.  Of was dat bedoeld ter verduidelijking?  Dan echter bij de
andere projecten ook…

Wel interessant dat er naar de Wiki verwezen wordt, maar dat daar
hoegenaamd niks opstaat.  Nu ja, ooit misschien?

Groet, H.
--
Hendrik Maryns
Herrenberger Straße 40