[vertaling] [Fwd: Vertalen voor vrijschrift]

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Za Jan 17 12:12:17 CET 2009

Ivar, welkom bij de groep.

Hendrik, ik had van Benno begrepen dat jij de website kon onderhouden.
Ik zou er zelf in ieder geval bij moeten kunnen, maar heb het nog niet
geprobeerd. Ik zal er de komende dagen even naar kijken en je het
laten weten.

Groeten,

Erwin

Op 17 januari 2009 11:42 heeft Hendrik Maryns
<hamaryns op googlemail.com> het volgende geschreven: