[vertaling] unicode-translation-0.0.1 (0%, 16890 untranslated) by Hendrik Maryns

Hendrik Maryns hamaryns op googlemail.com
Ma Feb 23 13:59:16 CET 2009

Op 23-12-42 20:59 heeft Erwin Poeze als volgt van zich laten horen:
> Hendrik,
>
> Je bent aan een stevig project begonnen. Petje af. Als je af en toe
> wat hulp nodig hebt, dan roep je maar. Ik zou b.v. van onderen af
> kunnen beginnen.

Ik ben niet van plan hier prioriteit 1 van te maken.  D.w.z., ik doe af
en toe eens wat.  Het is ook een liefhebberij van mij te weten hoe die
tekens heten, en dat is niet vanzelfsprekend.  Als iemand zich geroepen
voelt, mag hij graag meedoen, maar ik denk niet dat het nodig is, of
beter: er zijn wel belangrijkere projecten.

Groet, H.
--
Opgepast | Achtung | Attention
hendrik.maryns op uni-tuebingen.de